sobota 26. marca 2016

KK 2015

Ako možno viete, v marci sme sa stali súčasťou skautského vzdelávacieho kurzu s názvom Kormidelnícky kurz 2015. Poviem vám že takú skvelú partiu ľudí, úžasný program a hlavne množstvo nezabudnuteľných zážitkov by ste len tak ľahko nenašli. Kormidelnícky kurz je otvorený pre všetkých skautských nadšencov vo veku od 13 do 15 rokov. Kurz sa koná každé tri roky a ja som šťastná že som niečo také úžasné mohla zažiť. Takže ak máte teraz 12 a menej rokov, v roku 2018 sa dúfam spolu uvidíme práve na KK 2018 <3 Viac informácii o celom Kormidelníckom kurze nájdete na ich stránkach. Ja tu ale nie som od toho aby som vám tu rozprávala o vzniku a jeho vzdelávaní, ja som tu na to aby som vám zhrnula program, priebeh a všetko ostatné. Preto ak vás zaujíma práve priebeh kurzu, nenechajte si ujsť práve tento článok, je totiž jediný svojho druhu.
P.S.: Zdravím všetkých ktorý sa na príprave KK 2015 podieľali.
P.P.S.: Ďakujem vám za všetko! Ste úžasný!
P.P.P.S.: Vďaka aj Dávidovi, pretože vďaka nemu sme sa o kurze dozvedeli.
P.P.P.P.S.: Upozorňujem všetkých budúcich účastníkov že kurz je ako návyková látka, po prvom víkende som bola na myšlienkach z kurzu priam závislá. 


1.víkend:
Na kurz som sa teda prihlásila spolu s Viki a Vierkou. Baby týmto zdravím a upozorňujem ich že som chránená neviditeľným štítom a preto ma za fotky nejde zabiť :D

Tešili sme sa ako na Vianoce, to sme ešte nevedeli čo nás čaká :D

 Hneď po príchode sme boli odfotené a dostali sme takúto krásnu knižku <3

 Prvý víkend bol plný prednášok o skautskej praxi a celkového radcovského vzdelávania. Aj cez všetku teóriu som si teoretické hodiny užila, vďaka pútavým prednesom a prezentáciám. Veľa sme sa toho naučili a získali sme neskutočnú motiváciu na rozvíjanie nášho zboru ďalej. Jeho účinky stále pociťujeme aj po roku, čo je neuveriteľné.

 Počas víkendu sa objavil môj problém s krkom, zaujímavé že keď mi to natrela mama doma ma to čiastočne prešlo, momentálne ma to vôbec nebolí :) Našťastie baby boli také dobré že ma natierali a masírovali. <3

 Vierka sa fotí stále a preto máme asi 500 fotiek čo čo ležíme! :D

 Selfie s babami nemohla chýbať <3

 Vlajka podľa názvu našej skupinky (vymyslenej). :D Jedna z prednášok :)

 Smery skautingu :)
Prednáška o radcovaní (vedení družinky) :) Táto prednáška pre nás bola veľmi užitočná, bol to jeden z podnetov na založenie Snežienok a Tigríc.

 Počas trvania celého kurzu sme boli rozdelení do štyroch klanov, pričom si každý klan vyrábal počas prvého víkendu svoju vlajku, Takto vyzeralo chystanie vlajky pre Vierkin klan.

 Pred našou druhou nocou bolo potrebné sa poriadne pofotiť, aby sme na to nezabudli. :D

 Selfie s Peťou, ako inak na Vikinej a Vierkinej izbe, kde som trávila najviac času.

 A toto už je na mojej izbe :)

 Najkrajšia fotka z celého kurzu, ešte všetci spolu <3

Prvý víkend sme zakončili návštevou plavárne a potom samozrejme odchodom domov.

2.víkend:

 Cestovali sme s obrovským nadšením, rozprávali sme si príhody z prvého víkendu a tešili sme sa ako malé deti na to ako všetkých uvidíme :)

Vierka gangster č.1 :)

 S mojou milovanou Obchodníčkou (môj klan) Jitkou :*

 Vierka aka gangster č.2 :D

 Takto nejako vyzeral Vierkin záchvat v podobe: "Saba potrebujem lásku! Saba buď moja láska!" Áno vidíte našu lásku, samozrejme že ja som sa smiala ako zmyslov zbavená a kričala som na baby nech ma zachránia a odfotia :D

 Babské stretnutie u nás na izbe. Tan kde sedí Viki som spala ja :)

 Takáto spálená som prišla po celodennom splave Váhu na raftoch, Vtipná príhoda je že som spadla cez palubu ale potom keď sme zastavili sa väčšina namočila aby som nebola jediná mokrá takže za to som veľmi vďačná.
 Podrobnosti o mojom páde: Sedela som vpredu a keďže sme sa rútili do stromu (a nabúrali sme) naklonila som sa dozadu. Na raftoch sa sedí na ich bokoch a preto som spadla rovno do vody. Našťastie som mala neoprén takže som nezmrzla :D
 Hádajte kto je gangster č.3?

Po príchode na naše ubytovanie :D Sušenie neoprénov :)
Takto sa viacmenej skončil náš víkend. Po oddychu sme mali nachystanú discotéku v podobe námorníckeho bálu a opekačku takže sme si to výborne užili až na to že mi zo spálenej tváre tiekol panthenol :D
Na druhý deň sme myslím mali prednášku o ochrane prostredia a tá ma moc nebavila, pretože bola moc dlhá a taká suchá. Potom sme sa zbalili a spokojne odišli :)

Ako to vyzeralo po návrate domov?
 Takto som sa natrela po kratšom spánku hneď po príchode po druhom víkende :D

Nasledujúci deň :D

Domáca príprava:
 Na absolvovanie tohto kurzu bolo potrebné si zostaviť malú skupinku o dvoch členoch a plniť s ňou rôzne úlohy. Na fotke vidíte moje dve členky a mňa počas návštevy plavárne v Trenčíne :)

 Posledné stretnutie pred odchodom na posledný víkend :)

 V deň odchodu na kurz, počas plnenia jednej z úloh :)

 A tu som na fotke s Viki a jej skupinkou, ktorých som chodievala fotiť :)

Úlohy ktoré ste chceli plniť so svojou skupinkou boli individuálne, Jediná povinná úloha bola pomocou nástenky prezentovať činnosť skupinky :) Takto nejako vyzerala naša nástenka :D

3. víkend:
 Tesne pred začiatkom 24-hodinovej terénnej bojovej skautskej hry, ktorá predstavovala podstatnú náplň celého tretieho víkendu :)

 S naším kvázi vedúcim Slávom, ktorý išiel na tretí víkend ako pomocník :)

 Raňajkujeme v plnom prúde :D Nemyslite že sme boli 24 hodín bez teplej stravy, my sme mali ako najväčší páni varič takže u nás ste mohli byť obslúžení pudingom, cestovinami, polievkami....

 Strážime naše vlajky (oranžové pásiky) :)

 Už v mojom KK tričku :D Na šatke môžete vidieť môj klasický turban a potom dva farebné turbany, jeden (fialovo-biely) je znak Obchodníkov a modro-biely ako znak Závislákov (ja a moje baby) :)
 Ja so Zuzkou :)
 A Zuzka s Agátou Mišom Pumou (naša krásna privlastnená mačička) :)

 Po skončení hry sme mali chvíľku odpočinku, nasledovali spovede tímov a večer slávnostný oheň s vyhodnotením bojovky ale aj celého kurzu.
Vyhodnotenie bojovky:
1. Obchodníci (ja)
2. Ostrovania (Vierka)
3. Piráti
4. Kráľovskí vojaci (Viki)

Vyhodnotenie kurzu:
Viki, ja aj Vierka sme úspešne absolvovali celý Kormidelnícky kurz a uspeli sme s najvyšším možným hodnotením.

 Ja s mojimi babami <3

 Čakáme na obedík :)

 Alergia útočí aj pri čakaní na vlak :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára