pondelok 5. decembra 2016

Katka


Meno: Natália Katarína Červinková
Vek: 18
Bydlisko: Dubnica nad Váhom
Záľuby: Skauting, Kreslenie, Čítanie, Hry
Funkcia v zbore: radkyňa včielok

Ako si sa dostala k skautingu?
Už dlhší čas som vídavala fotky skautov na Facebook-u a rozmýšľala ako sa tam dostať. Potom som sa po dlhej dobe rozprávala s Viki a tá ma pozvala na stretko. Odvtedy ma to veľmi chytilo a skauting sa stal veľkou záľubou môjho života.

V ktorom roku si nastúpila do skautingu?
Bolo to na začiatku školského roka 2016/17.

Aké boli tvoje začiatky? Moje začiatky v skautingu boli veľmi zaujímavé. Najprv som nevedela čo a ako. Teraz už viem o skautingu veľa vecí, ale keďže tu nie som ešte dlho veľa sa toho mám ešte naučiť.

Kedy si zložila svoj skautský sľub? Svoj skautský sľub som ešte nezložila ale dúfam, že sa mi to skoro podarí.

Ovplyvnil skauting tvoj osobný život? V skautingu som spoznala veľa cool ľudí a našla si veľa nových priateľov.

Na čo najradšej spomínaš? Na všetko. Najviac ale na trápny prvý deň.

Aké je to byť radcom? Je to super. S dievčatami je sranda a tak ako aj ony, aj ja sa učím kvantum nových vecí.

Aké sú tvoje plány s družinkou? Ísť stále dopredu a robiť všetkých, nás a aj iných ľudí, šťastnými.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára