nedeľa 17. septembra 2017

Samo


Meno: Samuel Suchár
Vek: 17
Bydlisko: Dubnica nad Váhom
Záľuby: Skauting, Florbal
Funkcia v zbore: radca skautov a vĺčat

Ako si sa dostal ku skautingu?
Na moje prvé stretko ma "doniesla" moja staršia sestra, ktorá tiež chodila na skauting.
V ktorom roku si nastúpil do skautingu?
V roku 2007, keď som mal 5rokov.
Aké boli tvoje začiatky?
Moje začiatky som poznal len z rozprávania, pretože som si to moc nepamätal. Preto poznám, len ako mali všetci zábavu, keď som v noci padol z postele a stráž si myslela, že ide prepad alebo keď som zaspal na omši a padol som, pretože som sa opieral o kamaráta a keď sa všetci postavili, ja som padol na zem a všetci sa začali smiať.
Kedy si zložil svoj skautský sľub?
Svoj skautský sľub som po zložil 12.7.2014 na táborisku v Hornom Srní.

Ovplyvnil skauting tvoj osobný život?
Áno ovplyvnil, najviac asi v plánovaní času a aktivít.
Na čo najradšej spomínaš?
Na zážitky ktoré sme zažili spoločne na výletoch, táboroch...
Aké je to byť radcom?
Je to rozdielne ako keď som bol vĺča alebo skaut. Na stretko sa nejdem zabaviť, ale idem zabaviť deti, ktoré tam na to prišli.
Aké sú tvoje plány s družinkou?
Prečítať nováčika, spraviť s nimi poprípade skautské sľuby a s mladšou družinkou by som sa chcel viac zoznámiť, naučiť ich správať sa ako správne vĺča a hlavne sa so všetkými zabaviť a spraviť nejaké stanovačky a nocovačky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára