sobota 26. marca 2016

Veľká noc u vodákov

Minulý rok na Kormidelníckom kurze (KK2015) sme sa zoznámili aj s vodnými skautmi z Trenčína. Jeden z ich radcov bol môj kurzový vedúci. Po kurze som s nimi ostala v kontakte,bola som na niekoľkých ich stretkách v Trenčíne,oni boli na menšej návšteve v Dubnici,jednoducho sme stále kamaráti. Tento rok našu bývalú kurzovú skupinu znovu pozvali na ich Veľkonočné stretko. Bohužiaľ som tam išla sama,pretože nikto iný nemohol prísť. Bolo to stretko čisto chlapčenskej družinky a keďže bolo Veľkonočné... plietli sa korbáče :D je naozaj super,keď vidím ako to u nich v družinke funguje a aký majú medzi sebou všetci vzťah. Je vidno,že si rozumejú ako s radcom tak aj medzi sebou. Vždy tam vládne uvoľnená atmosféra,veľa sa nasmejeme,rozprávame si vtipy,zážitky,spomienky a je to super. Som naozaj vďačná za to,že som mohla znovu už po druhý krát prísť na takéto Veľkonočné stretko,ale aj za to,že ma chalani nevyčleňovali ani napriek tomu,že som tam bola jediné dievča. Myslím,že je skvelé,ak máme známych a kamarátov aj v iných zboroch-otvára to nové možnosti na akciách a inšpiruje nás to ako radcov/radkyne,keď vidíme aj iný prístup ľudí,čo sa venujú skautingu,posúva nás to ďalej. :)
Najväčší hit minulého roka - gangsterská fotka s časťou z chalanov  :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára